Belmondo

Online platforms om werkplezier te verhogen binnen grote organisaties

Met My Journey haal jij het beste uit jezelf en je werk. Of je nu onderweg bent of op kantoor zit, je hebt altijd toegang tot het laatste nieuws en je kunt community members bekijken via het smoelenboek.

Via chat blijf je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, deel je foto’s en video’s en via de feedback-tool kun je continue jezelf blijven ontwikkelen en dankzij de vele tips kun je aan de slag met persoonlijke ontwikkeling, vitaliteit en (persoonlijk) leiderschap.

Wij bouwen en onderhouden alle onderdelen van dit platform.

OpdrachtgeverBelmondo
ExpertiseWebapplicaties, Mobiele apps

Belmondo helpt grote organisaties met online communicatie via een online platform en een mobiele app. Het platform helpt nieuwe medewerkers sneller de organisatie te leren kennen om te zorgen dat ze gemakkelijker kunnen meedraaien in de organisatie. Zo leren nieuwe medewerkers sneller de missie, strategie en kernwaarden van hun nieuwe werkgever, waardoor hun betrokkenheid versterkt wordt en hun werkplezier wordt vergroot. Het platform wordt white label aangeboden, wat inhoudt dat de klanten van Belmondo het zelf in de eigen huisstijl kunnen aanpassen (o.a. Ahold en de Gemeente Almere).

Lightbase heeft de ontwikkeling, beheer en onderhoud van dit platform begin 2020 overgenomen van een andere partij. Na een intensieve periode van technische renovatie bouwen we nu extra functionaliteiten. Daarnaast zorgen we voor beheer en onderhoud.