Klantomgevingen

Een klantomgeving, ook wel bekend als "mijn-omgeving" of "klantportal", is een online platform waar klanten zich kunnen registreren en inloggen om toegang te krijgen tot hun persoonlijke informatie en interactie te hebben met een bedrijf. Dit soort portals bieden klanten de mogelijkheid om op een veilige manier hun eigen gegevens te beheren en bepaalde acties uit te voeren zonder tussenkomst van een medewerker.

In een klantomgeving kunnen klanten hun persoonlijke informatie bekijken en wijzigen, zoals hun accountgegevens, transactiegeschiedenis en facturen. Dit bespaart klanten tijd en moeite omdat ze geen contact hoeven op te nemen met een medewerker om hun gegevens bij te werken of hun facturen op te vragen. Ze kunnen ook zelf bepaalde acties uitvoeren, zoals het aanvragen van nieuwe diensten of het volgen van de status van hun bestellingen.

Bedrijven kunnen een klantomgeving gebruiken om de klantervaring te verbeteren, omdat klanten meer controle hebben over hun eigen gegevens en interacties met het bedrijf. Daarnaast kan het bedrijf de efficiëntie van de klantenservice verbeteren omdat klanten zelf bepaalde taken kunnen uitvoeren zonder tussenkomst van een medewerker

Wil je een klantomgeving laten bouwen?

Ben je benieuwd wat een klantomgevingen voor jullie klanten kan betekenen? Wij denken graag mee!

Ben je benieuwd naar de zes stappen van onze werkwijze?

Onze bewezen werkwijze bestaat uit zes stappen die achtereenvolgens worden doorlopen. De stappen zijn uitgebreid beschreven want we laten niks aan het toeval over. Zo garanderen we kwaliteit.

Laat je gegevens achter en je ontvangt direct onze uitgeschreven werkwijze in je inbox.

Wij gebruiken cookies

Lightbase maakt gebruik van analytische cookies voor inzicht in het gebruik van onze website. Bekijk ons privacy statement voor meer informatie.