Delivery Manager

Ben jij een natuurlijke leider met een passie voor het realiseren van digitale oplossingen? Als Delivery Manager bij Lightbase ben jij de schakel tussen onze klanten en het ontwikkelteam. Jouw missie is om ervoor te zorgen dat er op een gestructureerde en gecontroleerde manier waardevolle output wordt geleverd in onze samenwerkingen.

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor zowel onze opdrachtgevers als het ontwikkelteam, waar je zelf deel van uit maakt. Je zorgt ervoor dat werkzaamheden volgens onze werkwijze worden uitgevoerd en bewaakt de voortgang, budgetten en planningen. Samen met de opdrachtgever zorg je voor een volledige en goed georganiseerde backlog, want we werken mer scrum.

Verwachtingenmanagement en communicatie is in ons werk cruciaal. Jij informeert alle interne en externe stakeholders proactief over de voortgang zodat iedereen altijd op de hoogte is en zodat onze capaciteitsplanning kan worden aangepast als dat nodig is.

Je onderhoudt een sterke relatie met klanten en faciliteert effectieve communicatie tussen hen en ons management team. Daarnaast zorg je voor nauwkeurige bewaking van contractuele afspraken, zoals SLA's.

We zoeken iemand met...

  • ... minimaal 5 jaar ervaring met software development processen in een commerciële setting;
  • ... een paar specifieke persoonlijkheidskenmerken (zie "dit ben jij");

Dit bieden wij

  • Salaris op basis van je ervaring;
  • Winstdelingsregeling;
  • 32-40 uur per week. Eerst tijdelijk, dan vast contract;
  • Als je dat wilt: (bijna volledig) remote werken;
  • De nieuwste MacBook Pro;
  • Pensioen via Doenpensioen van a.s.r.;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Onbeperkte vakantiedagen;

Dit ben jij

  • Communicatief vaardig: Je communiceert effectief met zowel klanten als het interne team en past je taalgebruik aan op het kennisniveau van je gesprekspartners.

  • Sensitief: Je hebt oog voor emoties en onderstromen in klantrelaties en binnen teams. Je voelt snel aan waar spanning of zorgen zitten en weet hier met empathie en tact op in te spelen, zodat samenwerking soepel blijft verlopen.

  • Communicatief vaardig: Je communiceert effectief met zowel klanten als het interne team en past je taalgebruik aan op het kennisniveau van je gesprekspartners.
  • Analytisch: Je hebt een scherp inzicht in complexe informatie en zorgt ervoor dat projecten binnen de gestelde kaders blijven.

  • Gestructureerd: Je werkt georganiseerd en zorgt dat alle documentatie accuraat en up-to-date is.

  • Proactief: Je neemt het initiatief om problemen vroegtijdig te signaleren en op te lossen. Je ziet kansen voor procesverbetering en deelt deze actief met de Head of Operations.

  • Eerlijk: Je bent transparant en betrouwbaar in je communicatie en handelen.

  • Enthousiast: Je brengt energie en positiviteit in je werk, wat anderen motiveert om hetzelfde te doen.

  • Teamspeler: Je werkt goed samen en draagt bij aan een positieve teamdynamiek, waarbij je elkaars sterke punten benut om projecten succesvol te realiseren.

Right now we’re only considering native Dutch speakers, living in The Netherlands. Based on your IP-address we see that you are currently not in the Netherlands, so we have blocked our application form. Als je wel Nederlands bent maar tijdelijk in het buitenland verblijft, neem dan even contact op via het gewone contactformulier op deze site.